Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/seohack/domains/seo-hacker.ir/public_html/language/fa-IR/fa-IR.localise.php on line 115

Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/seohack/domains/seo-hacker.ir/public_html/language/fa-IR/fa-IR.localise.php on line 115
استراتژی های برتر سئو سایت برای سال ۹۷ - سئو هکر
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سئو سایت در عمل بسیار پیچیده است.

چرا که به کار بردن صحیح ترفند های سئو منوط به آگاه بودن به تمامی تغییرات و اصلاحات سئو میباشد. فنون این ابزار از لحظه پیدایش آن در حال تغییر بوده اند و سالانه استراتژی ها و ترفند های جدید جایگزین نمونه‌ های پیشین می شوند. اما ما باید منتظر چه نوع تغییراتی در استراتژی سئو برای ماه های آتی باشیم؟

در این مطلب با ویرلن همراه باشید ؛ میخواهیم نگاهی به آخرین تغییرات سئو در سال ۲۰۱۷ و ترفندهای جدید مطابق با این تغییرات بیاندازیم.

تولید محتوا همچنان فاکتور پیشرو سئو برای رنکینگ گوگل

از اوایل سال ۲۰۱۷ موتور های جستجو گوگل، یاهو و بینگ، تلاش خود را برای یافتن نتیجه ای هر چه دقیق تر، بر اساس منظور اصلی کاربرو نه صرفا کلمات کلیدی گذاشته اند و متعاقبا، نتایج مناسب تری نسبت به مکان آنها، جستجو های قبلی و چند پارامتر دیگر، ارائه میدهند. بنابراین برای دستیابی به بیشترین ورودی گوگل لازم است پیوسته اطلاعات خود از نیازهای مخاطبان و کاربران را به روز کنید. برای تحقق این امر کارشناسان و نویسندگان سئو سایت باید بیش از پیش با مخاطبان خود در ارتباط  باشند و محتوای مرتبط تری تولید کنند.

طبق تحقیقات اندری لیپاتو، کارشناس استراتژیست کیفیت جستجو گوگل، تولید محتوا با کیفیت و لینک بیلدینگ از طریق رپورتاژ آگهی دو فاکتور اصلی رنکینگ گوگل میباشند. پس به خاطر داشته باشید که کلمات کلیدی تنها زمانی تاثیرگذار خواهند بود که در محتوایی با کیفیت به کار برده شوند.

از سال ۲۰۱۵ گوگل توجه خود را به کیفیت محتوا از لحاظ دقیق و صحیح بودن، معطوف کرده است. و از آن پس هر ساله از این فاکتور در الگوریتم های رنکینگ گوگل بیشتر استفاده می شود. از این رو، از منابع معتبر بهره ببرید واز درج این منابع مورد استفاده در پایان مطلبتان، غافل نشوید.

از ابزارهای آنالیزگر مانند گوگل آنالتیک برای یافتن جمله هایی که باعث ترافیک بیشتر می شوند، استفاده کنید.

هنگام جستجو از جملات واضح و زبانی روانتر استفاده کنید و کلمات کلیدی طولانی تر را جستجو کنید.

برای تولید محتوای استاندارد، هنگام جستجو به موضوعات مرتبط، و نه صرفا کلمات کلیدی توجه بیشتری کنید. در این حالت احتمال دیدن مطلبی جدید و یادگیری ترفندی به روزتر را افزایش میدهید.

محتوای ۲۰۰۰ کلمه ای برای سئو سال ۲۰۱۸

در روزهای نخستین سئو، اکثر کارشناسان بازاریابی اینترنتی ، مطلبی ۲۰۰ الی ۲۵۰ کلمه ای حاوی کلمات کلیدی را، بهترین الگو متناسب با استاندارد ها و تکنیک ها سئو در نظر میگرفتند. اما در سال ۲۰۱۸ این رقم به ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کلمه افزایش یافته است زیرا که طبق آخرین آمار محتوای بالای ۲۰۰۰ کلمه به تولید بیشتر بک لینک و به اشتراک گذاری در شبکه ای اجتمایی می‌انجامند که متعاقبا به معنای تولید ترافیک بیشتر برای وبسایت شما خواهد بود.

ممکن است تصور کنید که تولید محتوای بالای ۲۰۰۰ کلمه امری طاقت فرسا و زمان بر است اما اگر چند ترفند ساده آموزش سئو را تمرین کنید به سادگی قادر به تولید محتوای طولانی تر خواهید بود. برای مثال به روز رسانی و درج دوباره مطلب با محتوا و تصاویر جدید، میتواند منجر به افزایش ترافیک وبسایت تا ۲۵ درصد بشود و یا در ابتدای مقاله خود به پست های مرتبط قبلی ارجاع و خلاصه ای کوتاه از آنها ارائه دهید.

وورد پرس، پلتفرم پیشرو در سئو سایت

بی شک سال ۲۰۱۷ سال درخشش وورد پرس بود و پیشبینی میشود که در سال ۲۰۱۸ همچنان از رقیب خود، پلتفرم CMS پیشی بگیرد. در واقع این پلتفرم از طریق سرمایه گذاری متفکرانه در دیجیتال مارکتنیگ و البته رایگان بودن آن، جایگاه خود را بین کاربران تثبیت کرده است. ووردپرس آرشیوی از صفحه های تجارت آنلاین را، در اختیارتان میگزارد که زمینه آزمایش و خطا را برای شما فراهم میکند.

برای بهینه سازی سایت امنیت وبسایت خود را بالا ببرید

حرف s در کلمه ی HTTPs به جای کلمه ی security یا همان امنیت است. بنابراین برای بهینه سازی سایت بهتر است دامین را حتما به HTTPS تغییر دهید. خود موتور جستجوی گوگل نیز، وبسایت های HTTPS را ارجحیت میدهد و به عنوان ترغیب بیشتر کاربران پس از این تغییر، رنکینگ وبسایت شما را تقویت و یا بوست میکند.

محتوای قابل جستجو برای ابزار های جستجوگر صوتی

اسمارتفون ها هر لحظه از دیگر گجت ها پیشی میگیرند و تولید محتوایی متناسب با گوشی بسیار کلیدی است. از طرف دیگر بر کسی پوشیده نیست که سال گذشته اوج شکوه موتورهای جستجوی صوتی، مانند کورتانا ی مایکروسافت، google now و, سیری بود. و با پیدایش گجت هایی مانند گوگل هوم Google Home و آمازون اکو Amazon Echo دریچه ای جدید به دنیای جستجو آنلاین گشوده شد. در واقع نسبت جستجوی تایپی به صوتی ۵ به ۱ است و این آمار روزانه در حال افزایش است.

بنابراین سعی بر تولید محتوایی که به آسانی با جستجو های صوتی قابل دریافت باشند، داشته باشید. برای این امر همانطور که پیشتر اشاره کردیم باید به نیازهای مخاطبان آگاه باشید. یک ترفند ساده: میتوانید با درج کلمات کلیدی و پرسش های طولانی تر که احتمال استفاده آنها در جستجوی صوتی بالاتر است، شروع کنید.

ابزارهای مکان یابی در خدمت شما

جستجو هایی که با کمک ابزار های مکان یابی به دست میایند ۵۰ درصد احتمال مراجعه فیزیکی مشتری را بیشتر میکنند.

اولین نتایج اگر به محل فیزیکی کاربر نزدیک باشند، آنها را تا ۶۰ درصد به استفاده از موبایل ترغیب میکند. میتوانید تصور کنید که جستجوی هرچه بیشتر با اسمارتفون ها به دلیل سرعت و کارآمدی این گجت ها ، به سود هرچه بیشتر یک تجارت می انجامد.

در سال جدید به سئو سایت بیشتر اهمیت بدهید

آنچه که امروزه غیرقابل انکار است قدرت فوق‌العاده اینترنت و دریای وسیع اطلاعات است. این حجم عظیم از اطلاعات زمینه رقابت بازاریابان آنلاین را، بسیار پیچیده تر از قبل کرده است، با این حال این رقابت همواره به پیدایش گرایشات و خلاقیت های نوین به خصوص در زمینه سئو، انجامیده و این حرفه را توسعه داده است.بنابراین فراموش نکنید که برای موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ باید پا به پای تغییرات آن پیش بروید و اصول خود را با استاندارد های سئو هماهنگ تر سازید.