ثاتیر لینک انفالو روی سایت اساسا یک لینک با یک ویژگی rel = “nofollow” در یک صفحه وب به این معنی است که صفحه وب به عنکبوت موتور جستجو اشاره نمی کند که پیوند را دنبال کند و اطمینان از صفحه مرتبط را ضمانت نمی کند. علاوه بر این،سئو اضافه کردن یک ویژگی rel = “nofollow” به یک لینک، تضمین می کند که هیچ امتیاز PageRank از صفحه لینک ارسال شده در آن وجود ندارد.
گوگل ادعا می کند که مدیران وب سایت لینک های غیر مرتبط را به عنوان هیچ فیدلی تنظیم می کنند. این شامل تبلیغات پرداخت شده در وب سایت هایی با لینک ها به وب سایت های تبلیغ کنندگان است.
به طور کلی، شما نباید پیوندهای (مانند یک لینک به خوراک را که هیچ ارتباطی با وب سایت ندارند و یا برای موتورهای جستجو مفید نیستند، دنبال کنید.شما می توانید آنچه گوگل در مورد آن گوگل کرده اید را بررسی کنید .
انواع صفحه تکراری Noindex
اگر وبلاگ شما در حال حاضر دارای یک دسته به نام گربه گربه است و شما همچنان یک پست «گربه گربه» را تگ کنید، اگر از ساختار عنوان متفاوت برای صفحات برچسب و دسته استفاده نکنید، ممکن است محتوای تکراری و عناوین تکراری ایجاد کنید.
تاثیر لینک انفالو روی سئو سایتیک راه حل سریع برای noindex (که به موتورهای جستجو نمی گوید که صفحات را با استفاده از <meta name = ‘robots’ content = ‘noindex’ /> ) صفحات کمتر مهم را نشان دهند.
راه بسیار آسان برای انجام این کار این است که از پلاگین All In One سئو Pack استفاده کنید که قبلا به آن اشاره کردم.
عنوان «میزبانی وب» این وب سایت به نظر می رسد: “میزبانی وب | TechTage “. اگر من یک پست “میزبانی وب” را برچسب گذاری کنم.
آن صفحه برچسب نیز عنوان خواهد شد: “میزبانی وب | TechTage “، موتورهای جستجو فکر می کنند که محتوای من را در چندین صفحه تکرار می کنم. بنابراین، به عنوان یک راه حل، صفحات برچسب را به هیچ وجه برای جلوگیری از مشکلات ساخته ایم.