هزینه ارتقا سئو یکی از پر ترافیک ترین سوالات مشتریان ما در آپسئو می باشد ، البته طبیعی است ، هزینه ارتقا سئو اولین گزینه و دغدغه فکری افرادیست که قصد دارند خدمات سئو سایت شرکت و یا سازمان خود را به یک شرکت سئو بسپارند.
اولین مسئله مهم در به دست آوردن هزینه ارتقا سئو توسط شرکت های سئو توجه به وب سایت شرکت سئو می باشد که وب سایت آن شرکت در چه جایگاهی در گوگل قرار دارد ، اگر شرکت سئو قصد دارد به شما کمک کند پس اول باید به خودش کمک کرده باشد.
قطعا هزینه ارتقا سئو اعلام شده توسط یک شرکت سئو که خودش نیز در نتایج جستجو گوگل دارای رتبه خوبی است ، حساب شده و منصفانه تر است.
هدف از برآورد هزینه ارتقا سئوبرآورد هزینه ارتقا سئو معمولا به دو صورت کلیدواژه ای و یا کلی است.
ابتدا شما باید هدف خود را از سئو سایت مشخص کنید ، مثلا اگر قرار است بهینه سازی سایت را صرفا جهت افزایش سرعت سایت و ساختار داخلی انجام دهید ، قطعا هزینه بهینه سازی وب سایت کمتر خواهد بود.
فرض بر این گرفته می شود هزینه ارتقا سئو جهت چند کلیدواژه می باشد ، کلیدواژه هایی مانند ” تبلیغات در گوگل ” یا ” دندانپزشکی زیبایی “
هزینه ارتقا سئو کلیدواژه های سختاگر قصد شما از سئو سایت بالا آمدن در نتایج گوگل با یک یا چند کلیدواژه خاص است پس باید به این نکته توجه داشته باشید میزان رقابت و ترافیک کلمه مربوط به شدت در هزینه ارتقا سئو تاثیر گذار است.
هزینه سئو کلیدواژه ” ایمپلنت ” در دندانپزشکی نسبت به کلیدواژه ” اصلاح طرح لبخند ” قطعا بالاتر خواهد بود ، چرا که کلیدواژه ایمپلنت ترافیک بیشتر و رقابت بیشتری را به خود اختصاص می دهد ، به همین علت سئو این کلیدواژه نیازمند تلاش بیشتر و صرف هزینه بیشتر خواهد بود.
هزینه ارتقا سئو کلمات بلند تر و ساده ترتجربه نشان داده سئو سایت های تازه تاسیس با کلیدواژه های سخت هزینه بیشتر و زمان بیشتری را نیاز دارد.
ما توصیه می کنیم اگر قصد دارید در نتایج جستجو گوگل با کلیدواژه های خاص رتبه بگیرید اما وب سایت شما تازه تاسیس و بدون رتبه است ابتدا با کلیدواژه هایی با طول بلند تر و کم رقابت تر شروع کنید.
هزینه و قیمت سئو کلمات کم رقابت سریع تر و کم هزینه تر است ، ضمن اینکه با ارتقا رتبه در کلمات ساده تر ، راه را برای ارتقا کلمات سخت تر و پر رقابت تر هموار می کند.