هزینه سئو و برآورد قیمت خدمات سئو مهم ترین گزینه تصمیم گیری مراجعه کنندگان می باشد.
هزینه سئو معمولا یک تعرفه توافقی و بیشترین تاثیر در قیمت را کلمات و صنف مربوط دارد.
برآورد قیمت خدمات سئو نیازمند بررسی و آنالیز کلیدواژه های سایت و همچنین آنالیز وب سایت دارد.
هزینه سئو چگونه محاسبه می شود؟قبل از اینکه نحوه محاسبه هزینه سئو و برآورد قیمت خدمات سئو را مورد بررسی قرار دهیم ، بد نیست به معرفی سئو بپردازیم و عنوان کنیم اصلا سئو چیست و چه کمکی می تواند به سایت ها بکند.
به احتمال زیاد نام سئو یا بهینه سازی سایت که با نام انگلیسیSearch Engine Optimization که کوتاه آن SEO می باشد را حتما شنیده اید ، این نام عجیب ، دنیایی عجیب تر دارد و شناخت آن شما را شگفت زده می کند.
سئو در واقع به مجموعه روشهای بالا بردن رتبه کلمات در نتایج جستجو می باشد که پس از آن هیچ هزینه ای بابت ترافیک وارد شده پرداخت نمی شود.
همانطور که می دانید بسیاری از افراد تنها بر روی لینک های موجود در صفحه اول گوگل کلیک می کنند و ظاهرا اهمیتی به لینک های باقی صفحات نمی دهند ، همین امر باعث شده برای رسیدن به صفحه اول گوگل رقابت باشد و نیاز به سئو احساس شود.
سئو سایت شامل چندین گزینه است که در این مطلب قصد نداریم درباره جزئیات سئو صحبت کنیم ، اما در کل می توان به سئو خارجی و سئو داخلی اشاره کنیم البته مطمئنا خود شما نیز همینکار را می کنید.
هزینه سئو داخلیهزینه سئو داخلی شامل موراد تکنیکال و همچنین محتوا می باشد ، اگر واحد فنی تشخیص دهد برای سئو سایت و بهبود رتبه باید قالب سایت عوض شود ، پس هزینه طراحی سایت مجدد خارج از هزینه سئو می باشد و یا اگر نیازمند تولید محتوا باشیم ، باید هزینه تولید محتوا جداگانه محاسبه شود.
هزینه سئو خارجیسئو خارجی که معمولا به هزینه های لینک سازی مانند ریپورتاژ ، بک لینک و فعالیت در شبکه های اجتماعی می باشد ، هزینه آن متفاوت است و جدا از هزینه سئو داخلی می باشد ، اینکه چند بک لینک خریداری می شود و یا چه تعداد ریپورتاژ آگهی در کدام سایت زده می شود هزینه متفاوتی دارد.
برآورد قیمت خدمات سئوبرآورد قیمت خدمات سئو همانطور که گفته شد برای هر وب سایتی متفاوت و پیچیدگی خود را دارد ، اما به طور کلی اصل سئو یعنی تحلیل و آنالیز رقبا و همچنین هدفمند سازی سئو برای ترافیک قابل تبدیل به مشتری در جهت بهبود وضعیت اقتصادی یک کسب و کار