در 2 ماه گذشته خبر بروز رسانی هسته الگوریتم گوگل جنجالی شد و باعث افت و کاشه ترافیک بسیاری از سایت ها شد ، اما به تازگی گوگل بروز رسانی جدید در 27 سپتامبر انجام داده که نشان میدهد ادامه بروز رسانی قبلی است.
اگر در ارتباط با موضوع بروز رسانی هسته الگوریتم گوگل چیزی نمی دایند بهتر است این مطلب را مطاله فرماید.
هر چند در تصمیم گیری خیلی زود است اما به اتفاقی که در این رابطه افتاده و همچنین گزارش ما در این رابطه توجه فرماید.
محتوا را برای بازگرداندن به نتایج الگوریتم آگوست به روز رسانی کنید ، این پاسخ جان مولر است که وقتی یکی از صاحبان وب سایت ها در Hangout Central Webmaster پرسیده بود : چه مدت می توان منتظر ماند و تغییرات سایت را دید ، چه کاری برای رفع مشکل بکنیم و چقدر زمان میبرد؟
و جان مولر از گوگل پاسخ آن را این گونه داده است : محتوا را برای بازگرداندن به نتایج الگوریتم آگوست به روز رسانی کنید
مشخص نیست دقیقا چه بروزرسانی مد نظر گوگل است اما به نظر میرسد پیشنهاد ساخت محتوای مناسب تر است.
گوگل این گونه توضیح می دهد و به نظر میرسد بیشتر نگران محتوای تولیدی سئو کارها است.
بنا به گفته گوگل ، نیازهای مردم تغییر می کند، بنابراین احتمالا ارتباط محتوای سایت در طول زمان کاهش یافته است ، صاحبان سایت باید نگاه صادقانه به محتوایی که در رتبه بندی پس از به روز رسانی اوت کاهش یافته داشته باشند.
با این حال، حتی پس از بهبود، ممکن است گوگل هنوز زمان زیادی برای پردازش تغییرات داشته باشد.
مولر توضیح می دهد که این یک روند مداوم با هیچ زمان بندی ثابت نیست.
بنابراین مهمترین چیزهایی که صاحبان سایت می توانند انجام دهند این است که ارتباط محتوای را بهبود بخشد.
گوگل می گوید : به طور کلی، به روز رسانی های بزرگتری که ما انجام می دهیم در به روز رسانی موضوع اصلی این نیست که ما به سایت ها نگاه متفاوتی می کنیم :” مثلا این بد است و یا این باید ثابت کند خوب است ”
این کارها زمان میبرند و هیچ زمانبندی مشخصی برای آن وجود ندارد. اساسا نوعی فرآیند مداوم است که در آن صفحات را بررسی می کنیم، ما آنها را پردازش می کنیم، ما آنها را دوباره نشان می دهیم، سیگنالهایی را که در آنجا وجود دارد، مجددا اعطا می کنیم، و این نوعی در حال انجام است.
این نیست که یک جدول زمانی ثابت وجود دارد که ما می توانیم بگوییم “در این مرحله، همه چیز باید به روز شود.”