رسیدگی به رسانه های اجتماعی بخش ضروری هر استراتژی بازاریابی است ، اما این یک بخش اساسی برای هر یک از استراتژی های مناسب سئو است.
محبوبیت رسانه های اجتماعی افزایش یافته است و احتمالاً این کار را ادامه خواهند داد.
این بدان معناست که Google و سایر موتورهای جستجو نمی توانند آنها را نادیده بگیرند و همچنین شما نیز نباید نادیده بگیرید.
شما حتی توییت های اخیر را مشاهده کنید که اکنون در نتایج جستجو ظاهر می شوند!
مشتریان به دنبال شما هستنداجازه دهید با اصول اولیه شروع کنیم. اگر افراد به دنبال شما هستند ، مطمئن شوید که آنها شما را پیدا می کنند! مشتریانی که در مورد نام تجاری شما شنیده اند ممکن است به دنبال شما در رسانه های اجتماعی یا حتی از طریق Google باشند.
آنها به عنوان یک شرکت حرفه ای یا مارک تجاری انتظار دارند که شما در آنجا باشید. مطمئنم شما نمی خواهید آنها دست خالی برگردند یا بدتر برندی دیگر آن ها را قاپ بزند.
اگر در یک بستر اجتماعی ثبت نام کرده اید و قصد ندارید به طور فعال ظاهر شوید ، به بازدید کنندگان خود اطلاع دهید. پستی آماده کنید و در آن توضیح دهید که اگر شما به طور فعال در آنجا حضور ندارید ، اما آنها درست آمده اند ، حتی می توانید آنها را به وسیله ارتباطی دیگر ، مانند ایمیل ، با آنها در ارتباط باشید
حساب های رسانه اجتماعی خود را تنظیم کنیدوقتی در رسانه های اجتماعی ثبت نام می کنید ، این کار را با جدیت انجام دهید. از یک آرم با کیفیت بالا استفاده کنید و تمام فیلدهای ارائه شده را پر کنید.
اگر فروشگاه های فیزیکی دارید: آنها را اضافه کنید و ساعات کار آنها را وارد کنید.
یک حساب گوگل برای کسب و کار من به ویژه برای این با ارزش است! به طور کلی ، اطمینان حاصل کنید که پروفایل های شما حرفه ای و به روز به نظر می رسند.
آیا می دانید وقتی افراد نام تجاری شما را در موتورهای جستجو جستجو می کنند ، می توانید حساب های اجتماعی خود را نشان دهید؟
به نظر حرفه ای میاد نه؟ این کار اعتماد به آن برند را بیشتر می کند، زیرا کاربران شک ندارند که اگر دکمه ها را کلیک کنند ، به حساب اجتماعی شما خواهند رسید.
آخرین توییت در نتایج جستجوآنچه ما فکر می کنیم واقعاً جالبه ، اینه که چطور Google مرتباً آخرین توییتها را نشان می دهد ، درست بین سایر نتایج جستجو.
ترافیک بیشتر برای وب سایت شماچگونه این مسئله به استراتژی سئو شما کمک می کند؟ این ایده بسیار ساده است: اگر افراد در مورد شما صحبت می کنند ، بصورت آنلاین یا آفلاین ، پس شما مرتبط هستید. همانطور که احتمالاً تاکنون می دانید ، این همان چیزی است که موتورهای جستجو به دنبال آن هستند:
گوگل می خواهد بهترین نتایج را به کاربران ارائه دهد. آنها عاشق ارائه نتایج جستجو هستند که می دانند برای دیگران جالب است.
بنابراین اگر محتوای جذاب وب سایت خود را در وب سایتتان ارائه می دهید ، چرا با انتشار آن در مکان های دیگر مانند فیس بوک ، آن را حتی بیشتر نمایش نمی دهید؟
این محتوای شماست بنابراین برای اشتراک گذاری شماست.
به مردم کمک کنید تا شما را کشف کنند! با متقاعد کردن مردم برای کلیک کردن برای کسب اطلاعات بیشتر ، مطالعه در مورد آن ، موارد دیگر ، پست های رسانه های اجتماعی شما می توانند به طور جدی ترافیک وب سایت شما را افزایش دهند.
آگاهی از برند از طریق رسانه های اجتماعیموفقیت در رسانه های اجتماعی باعث افزایش آگاهی از برند می شود. اگر محتوای عالی را به اشتراک می گذارید ، افراد آن تجربه مثبت را به نام و تجربه برند شما متصل می کنند.
آنها ممکن است مطالب شما را به اشتراک بگذارند یا حتی آن را دوست داشته باشند. در هر صورت ، آنها به شما در رسیدن به مخاطبان جدید کمک می کنند. الگوریتم های رسانه های اجتماعی مانند محتوایی را که افراد دیگر دوست دارند ، به گسترش بیشتر آن کمک می کنند. حال اگر این افراد جدید محتوای شما را ببینند و از آن لذت ببرند ، ممکن است شروع به دنبال شما کنند! آنها شما و محصولات شما ، خدمات یا هر آنچه را که می خواهید بدانید ، آشنا می شوند.
رسانه های اجتماعی و سئوما نمی خواهیم بگوییم که ، بابت اینکه شما در رسانه های اجتماعی هستید تأثیر مستقیمی در سئو سایت و رتبه بندی دارد. اما ، مانند بسیاری از عوامل رتبه بندی ، می تواند به طور غیرمستقیم کمک کند. افزایش آگاهی از مارک ، ترافیک بیشتر ، افرادی که از محتوای شما لذت می برند ، همه این موارد می تواند به موفقیت وب سایت شما کمک کند.