Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/seohack/domains/seo-hacker.ir/public_html/language/fa-IR/fa-IR.localise.php on line 115

Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/seohack/domains/seo-hacker.ir/public_html/language/fa-IR/fa-IR.localise.php on line 115
تاثیر بک لینک بر سئو - سئو هکر
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تاثیر بک لینک بر سئو کدام یک از بیشترین تعداد لینک را برای یک URL انتخاب شده به صورت تصادفی انتخاب کرده است؟

این یک متریک دشوار است که واقعا پین کردن. متاسفانه، مشخص نیست که پیوندها باید چه مقدار و چه چیزی نباید تعیین شود، آسان نیست.

به عنوان مثال، تصور کنید یک URL دارای یک صفحه است که به آن لینک دارد، اما این صفحه شامل این لینک 100 بار است. آیا این 100 پیوندها یا یک لینک است؟

خوب، معلوم می شود که شاخص های پیوند مختلف احتمالا این نوع سناریوها را به طور متفاوت اندازه گیری می کنند و تعریف دقیق از هر کدام مانند کشیدن دندان ها است؛ زیرا تعریف بسیار پیچیده است و موارد فراوانی وجود دارد.

به هر حال، من فکر می کنم این یک نمونه عالی از جایی است که می توانیم اهمیت مسیر را نشان دهیم. هر اندازه متریک در واقع هستند، موز و Majestic به Ahrefs، که برای برخی از زمان ها رهبر بوده است. از زمان نوشتن این پست، آرهف برنده است.

پیوندها در هر دامنه

کدام یک از شاخص ترین مجموعه های لینک برای یک دامنه به صورت تصادفی انتخاب شده است؟

این متریک برای من خوب نیست، زیرا در اوایل یک اشتباه وحشتناکی پیدا کردم.

(برای دیگر تکنسین هایی که این را خوانده اند، من به عنوان INT (11) به جای BIGINT حافظه backlink را ذخیره کردم، که در هنگام دامنه بزرگتر از اندازه بزرگترین اندازه باعث ایجاد ارتباط زیادی با دامنه های بزرگ شد، زیرا پایگاه داده پیش فرض به همان مقدار است.)

با این وجود ، Majestic چندین بار به نمایش گذاشتن این متریک سرقت کرده است،اگر چه داستان عمیق تر از آن است. غلبه آنها از این جهت است که باید توضیح داده شود.

یکی از سخت ترین تصمیماتی که شرکت در رابطه با شاخص backlink خود دارد اینست که چگونه با هرزنامه رفتار کند. از سوی دیگر، هرزنامه برای این شاخص گران است و احتمالا توسط گوگل نادیده گرفته می شود. از سوی دیگر، برای کاربران مهم است که بدانند که آیا آنها تنهای لینک های اسپم دریافت کرده اند.

من فکر نمی کنم پاسخ صحیح به این سوال وجود داشته باشد؛ هر شاخص فقط باید انتخاب کند بررسی دقیق دلیل اینکه Majestic برنده است(و همچنان به افزایش مزیت خود) به دلیل یک شبکه اسپم به خصوص نابکارانه ویکی پدیا است.هر سایت با هرگونه لینک از ویکیپدیا، تعداد زیادی لینک از این شبکه دریافت می کند، که باعث می شود شمارش backlink آنها به سرعت افزایش یابد.

اگر شما در مورد این نوع لینک ها نگران هستید، باید نگاهی به Majestic بیاندازید و لینک هایی را که در ابتدا در فضایی یا فایرفاکس وجود دارد،دنبال کنید، بیش از 16،000 دامنه در این شبکه اسپم در فهرست Majestic وجود دارد. Majestic برنده این متریک است، اما برای مقاصد غیر از یافتن شبکه های اسپم، ممکن است انتخاب مناسب نباشد.

لینک کردن دامنه های ریشه در هر دامنه

کدام شاخص بیشترین تعداد LRD را برای یک دامنه به طور تصادفی انتخاب کرده است؟

خوب، این یک زمانی من را در حالی که فقط درست است. در وسط این نمودار، یک خطای مهمی را که من در دامنه ها فقط برای دامنه ریشه در Ahrefs به جای دامنه ریشه و تمام زیر دامنه ها جستجو کردم اصلاح کردم. این تا به حال به آراف احترام نگذاشته بود تا زمانی که من در نهایت همه چیز را در ماه فوریه اصلاح کردم.

این تیم به شدت در حال رشد شاخص خود است، Majestic شمارش LRD را از طریق شبکه قبلا مورد بحث قرار داده است، اما ثابت شده است،و اهورا نسبتا ثابت باقی مانده است.

به دلیل طبیعت “متضاد” این معیارها، ظاهری غلطی به نظر می رسد که آئروفس به طور چشمگیری کاهش می یابد. آنها نیستند آنها هنوز عظیم هستند و همینطور Majestic است. حواس واقعی در جهت است: Moz به طور چشمگیری نسبت به شبکه های خود رو به رشد است. از زمان نوشتن این پست، Moz برنده است.