Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/seohack/domains/seo-hacker.ir/public_html/language/fa-IR/fa-IR.localise.php on line 115

Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/seohack/domains/seo-hacker.ir/public_html/language/fa-IR/fa-IR.localise.php on line 115
تاثیر بک لینک در سئو سایت - سئو هکر
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

Backlinks بک لینک چیست و چه تاثیری در رتبه بندی موتور جستجوگر (سئو) دارد؟ آیا همه انواع بک لینک برای سئو سایت موثر است ؟ کدام مدل بک‌لینک باعث بهبود رتبه سایت شما در جستجوی گوگل میشود.

همانطور که میدانید زمانی که یک وب سایت در بخشی از محتوای خود به وب سایت دیگری اشاره می کند (همراه با لینک آن وب سایت) ، اصطلاحا بک لینک نامیده میشود. این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان “بک لینک“شناسایی کنند.

متخصصان بهترین شرکت سئو معتقدند که بک لینک های با کیفیت بالا، عوامل تعیین کننده ای برای SEO هستند که به شما کمک می کند رتبه وب سایت خود را در نتایج موتور جستجو بهبود دهید. علاوه بر این، بک لینک ها باید در سایت های دارای محتوای مرتبط باشند. و حتما مهم است که این سایت ها معتبر و پربازدید باشند و رتبه و اتوریتی بالایی داشته باشند. هرچه بک لینک ها باکیفیت تر باشند، رتبه بندی شما بالاتر خواهد رفت. با ویرلن همراه باشید؛

چرا بک لینک ؟

بک لینک علاوه بر سئو سایت، در بازاریابی محتوا و برندینگ هم تاثیر گذار است.

هنگامی که کاربران در حال خواندن محتوای رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های آنلاین هستند، ابتدا لینک ها را می بینند. اگر نام برند و سایت شما چندین بار در یک مقاله ذکر شده باشد، نام تجاری شما به طور خودکار با موضوع آن مطلب در ذهن فرد خواهد ماند. همانگونه که موتورهای جستجوگر لینک ها را در سایت شما شناسایی کرده و نتیجه می گیرند که سایت شما اطلاعات مفیدی دارد، مصرف کنندگان نیز آنها را می بینند و باعث می شود که آنها به نام تجاری شما علاقه مند شوند.

هدایت به سمت فروش و روابط جدید

داشتن تعداد زیادی بک لینک می تواند منجر به پیدا کردن مشتریان جدید و حفظ ارتباط با مصرف کنندگان شود.

]

هنگامی که کابران یک رپورتاژ خوب را می خوانند و یک بک لینک که به منبع اشاره می کند را می‌بینند ، احتمال زیادی وجود دارد که روی لینک ها کلیک کنند تا بیشتر بدانند که مقاله از کجا آمده است.

]

همچنین اگر کاربران واقعا از محتوای حمایت شده یا اسپانسری شما لذت برده باشند، ممکن است برند شما را در رسانه های اجتماعی نیز دنبال کنند بنابراین یک لینک ساده می تواند مصرف کنندگان را به سمت وب سایت شما هدایت کنند.

ترویج دادن و برندینگ

بک لینک های داخل متن رپورتاژ آگهی، راهی برای برندینگ و افزایش فروش محصولات و افزایش ترافیک وب‌سایت شما هستند .

البته باید بدانید که اگر سعی دارید صفحاتی که محتوای ضعیف یا ابتدایی دارند را در نتایج گوگل بالا ببرید ، شما در رنکینگ این گونه صفحات در موتورهای جستجو ، دچار مشکل خواهید شد. بنابراین براساس استراتژی های برتر سئو سایت باید به شدت به تولید محتوا براساس الگوریتم های سئو اهمیت بدهید و سپس به خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی فکر کنید.

ترافیک ارجاعی

با وجودی که بیشتر ترافیک از طرف موتورهای جستجو می آید، برخی از کابران هم از طریق ارجاعات سایت های جذب سایت شما می شوند. ترافیک ارجاعی به این معنی است که افراد بر روی لینک های درون یک محتوای رپورتاژ  کلیک می کنند و به سمت آن لینک هدایت می شوند. بنابراین استفاده از ترافیک ارجاعی مورد نظر متخصصان بازاریابی اینترنتی و سئو قرار می گیرد چراکه نرخ فرار (bounce) کمی دارد.

 

 

رتبه بندی ارگانیک

نتایج جستجوی ارگانیک نتایجی واقعی هستند که در کلمات کلیدی مرتبط با موضوع اصلی سرچ نمایش داده میشوند و توسط سیستم هوشمند گوگل رتبه بندی میشوند. در صورتی که نتایج غیر ارگانیک تبلیغات کلیکی گوگل هستند.

بک لینک کردن در رپورتاژ بهترین راه سئو سایت است زیرا به قرار گرفتن وب سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک گوگل کمک می کند. پس اگر رپورتاژ آگهی شما از طرف وب سایت ها دیگر لینک فالو شود، وب سایت شما در نتایج اصلی موتور جستجوی گوگل رنکینگ بالاتری خواهد داشت.

درواقع براساس تکنیک های سئو بک لینک ها ارز (واحد ارزشمند) اینترنت هستند، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان “رای” مثبت برای سایت شما در نظر می گیرد. موتورهای جستجو از بک لینک ها استفاده می کنند تا از طریق وب سایت شما توانایی پاسخگویی به درخواست های(سرچ) کاربران را داشته باشند. بنابراین هرچه یک وبسایت بیشتر بک لینک داشته باشد، محبوب تر خواهد بود.

هنگامی که موتورهای جستجو ارتباط یک سایت را با یک کلمه کلیدی محاسبه می کنند، تعداد لینک های ورودی با کیفیت به سمت آن وب سایت را در نظر می گیرند. بنابراین ما نباید فقط به دنبال دریافت لینکهای ورودی باشیم، کیفیت لینک ورودی و کیفیت تولید محتوای رپورتاژ آگهی است که مهم است.

یک موتور جستجو محتوای سایت ها را برای تعیین کیفیت یک لینک محاسبه می کند. هنگامی که لینک های ورودی به سایت شما از طریق سایت هایی دیگر می آیند، مخصوصا آن سایت هایی که دارای محتوای مرتبط با سایت شما هستند، ، این لینک های ورودی باعث می شود سایت شما بیشتر “مرتبط” در نظر گرفته شود. اگر لینک های ورودی در سایت هایی با محتوای غیر مرتبط یافت شوند (ربطی به محتوای شما نداشته باشند) آنها کمتر “مرتبط” شناخته می شوند. هرچه ارتباط لینک های ورودی بیشتر باشد، کیفیت آنها بیشتر خواهد بود.

یکی دیگر از دلایل دستیابی به بک لینک های با کیفیت، جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شماست. شما نمیتوانید یک وبسایت ایجاد کنید و سپس انتظار داشته باشید که افراد بدون هیچ اشاره ای از جای دیگر، وبسایت شما را پیدا کنند! شما حتما باید کلمه ای را در مورد سایت خود در جایی ارسال کرده باشید. برای مثال یکی از راه هایی که وبمسترها ها در این زمینه استفاده می کردند، تبادل لینک بود که جدیدا مورد استفاده قرار نمی گیرد.

خب حالا که میدانید که اصطلاح “backlink” به چه معنی است و چرا آنها برای سئو مهم هستند، بیایید چند تکنیک ساده برای ساخت بک لینک به سایت تان را یاد بگیریم.

کیفیت بک لینک

یک واقعیت مهم که شما باید در مورد جستجوگرهای backlink در نظر داشته باشید این است که تعداد بک لینک ها مهم نیست، بلکه کیفیت لینک ها مهم است.

اگر از بعضی سایتهای تبلیغات متنی و یا تبلیغات کلیکی برای پیوند دادن به سایت خود استفاده میکنید، به احتمال زیاد از طریق گوگل مجازات خواهید شد.

بنابراین سوال اینجاست:

چه راه هایی برای دریافت بک لینک های با کیفیت برای وبسایت وجود دارد؟

در نهایت بهترین پیشنهاد این است که برای افزایش آگاهی خود مقالات دیجیتال مارکتینگ و آموزش سئو را مطالعه کنید.