محتوای اختصاصی شناسه رتبه بندی سایت شماست و هیچ جایگزینی برای محتوای عالی وجود ندارد. محتوای کافی که به طور خاص برای کاربر مورد نظر ایجاد شده است، ترافیک سایت را افزایش می دهد که باعث افزایش اعتبار و ارتباط سایت شما می شود.
کلمات کلیدی هدف را شناسایی کنید ، تحقیق کنید که کاربر مورد نظر شما دقیقا چه چیزی را جستجو می کند و ممکن است به شما برسد مانند : بالا بردن رتبه سایت در گوگل یا بالا آمدن سایت در گوگل ، سپس، این عبارت را چند بار در سراسر صفحه تکرار کنید، یک بار یا دو بار در پاراگراف اول و دو تا چهار بار در محتوای مطلب کافی است.
فراموش نکنید که استفاده از کلمات بولد شده ، کج شده ، استفاده در تگ عنوان و سایر تگ های تاکیدی مانند h2 برای برجسته کردن این عبارات کلیدی ماثر است، اما زیاده روی نکنید. سعی کنید زبان نوشتن خود را به طور طبیعی رعایت کنید.
هرگز نوشتن خوب را برای موتورهای جستجو فدا نکنید. بهترین محتوا را برای کاربر ، نه برای موتور جستجو نوشته بنویسید.
2. به طور منظم مطالب خود را به روز کنیدشما احتمالا متوجه شده اید که ما در مورد محتوا حساس هستیم. موتورهای جستجو نیز حساس هستند ، یادتان باشد به طور منظم محتوای به روز شده به عنوان یکی از بهترین شاخص های رتبه بندی سایت به حساب می آید، بنابراین مطمئن شوید که آنها را تازه نگه داشته اید.
3. متادیتاهنگام طراحی وب سایت ، هر صفحه حاوی فضای بین تگ <head> برای وارد کردن ابرداده یا اطلاعات مربوط به محتویات صفحه شما است. اگر طراحی سایت شما توسط آپسئو انجام شده است ما یک قبلا این اطلاعات را برای شما آماده کرده ایم.
متادیتای عنوانMetadata عنوان : مسئول عناوین صفحه نمایش داده شده در بالای پنجره مرورگر و موتور جستجو می باشد. این مهمترین فراداده در صفحه شماست. برای کسانی که طراحی سایت آن ها توسط تیم آپسئو انجام شده است یک سیستم خودکار برای ایجاد عنوان متا برای هر صفحه ایجاد شده است.
توصیف متادادهابرداده توصیف : توصیف متنی است که یک مرورگر در بازده جستجوی صفحه شما استفاده می کند. آن را به عنوان صفحه نمایش وب سایت خود در نظر بگیرید – یک توضیح مختصر و جذاب از آنچه درون محتوا قرار دارد، با هدف تشویق مردم برای ورود به آن بنویسید ؛ توصیف خوب متا معمولا شامل دو جمله کامل است.
کلمه کلیدی متادادهمتادیتای کلیدی به ندرت توسط متورهای جستجو استفاده می شود ، با این حال، شما عبارات کلیدی خود را می دانید، بنابراین بعید به نظر میرسد صدمه ای به وب سایت شما برساند، به عنوان یک قاعده کلی، سعی کنید حدود 6-8 عبارات و عبارت شامل 1-4 حرف. یک نمونه عالی ” سئو سایت ” است.
4. متن اصلی هدف را در لینک داخلی استفاده کنیدتمرکز بر ایجاد لینک های مرتبط در متن. به جای داشتن لینک “اینجا کلیک کنید”، سعی کنید نام مقصد را بنویسید. “اینجا کلیک کنید” هیچ ارزشی برای موتور جستجو ندارد ، در حالی که ” الگوریتم های گوگل ” غنی از کلمات کلیدی است و رتبه بندی سایت را در موتور جستجو بهبود می بخشد.
5. از برچسب های alt استفاده کنیدهمیشه رسانه های تصویری خود را با استفاده از برچسب های ALT قرار دهید. موتورهای جستجو را قادر می سازند تصاویر را پیدا کنند، که البته بسیار مهم است، مخصوصا برای کسانی که از مرورگرهای متن استفاده می کنند.
اینها تنها چند روش برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو شما هستند. اگر میخواهید بیشتر بدانید، منابع بیشتری در مطالب سئو موجود است.